[Talk-cz] pokusny import lesu

Petr Nejedly Petr.Nejedly na Sun.COM
Čtvrtek Červenec 17 10:03:59 UTC 2008

kolda na web2net.cz napsal(a):

> V dusledku je to asi jedno, ale tak nejak pocitove nemam rad sekani po
> ctvercich. Je to asi dane tim, ze pak data pouzivam do me "navigace" a
> kazdy zbytecny zasah do polygonu zvetsuje databazi, index a graficky
> preprocesing vubec.

Kdyz uz tady vsichni odhalujeme svoji agendu :-) tak pro srovnani, nejvetsi
polygon v nemecku je les o ~4000 nodech, 30x60km. Neprijde mi to zas tak strasne.

A rozhodne bych byl nerad, kdyby se umele rezalo na kusy mensi nez 2-3km.
To je zase moje agenda ;-)
Pro vysvetleni, pri zobrazovani velkych zoomu v JOSMng filtruju objekty
pod 3px (catecne na urovni datovych struktur, zbytek pred renderovanim).
A ty 2-3km je tak akorat, aby pohled na celou republiku byl jeste stale
zeleny ;-)

--
Petr "Nenik" Nejedly, NetBeans/Sun Microsystems, http://www.netbeans.org
355/113 -- Not the famous irrational number PI, but an incredible simulation!