[Talk-cz] pokusny import lesu

Vaclav Stepan vaclav.stepan na gmail.com
Čtvrtek Červenec 17 13:17:40 UTC 2008

Ahoj,
pokud by se to dalo zahrnout do vyzkumnych veci a bylo by potreba vic
pameti, sly by pouzit stroje na Metacentru (nejsem si jist, kolik si
muzu narokovat pameti, ale neco jako 5 GB by nemel byt velky problem,
aspon pokud potrace jde zkompilovat na SGI).
Vasek