[Talk-cz] Kniha o GPS/Mapování

hanoj ehanoj na gmail.com
Pátek Červenec 18 15:31:26 UTC 2008

Trosku jsem letmo procetl nekolik mailu:

Delam trochu s CAD/GIS prosel jsem Autocad, Archicad, Microstation,
ArcGIS, Jump, Udig, idrisi, geomedia, neco s GIMP a Inkscape a
nepripada mi prostredi JOSM jako tragedie. Proste vsude se dela neco
jinak nez u sousedu, ale na low-end urovni s tim _lze_ pracovat.

Presety samozrejme pro JOSM jsou.

Na nejake vyssi operace nad republikou ci importy jinych datovych sad
neni JOSM vhodny. Otazka je, zda to ma byt ucel tohoto programu.

Volba datoveho modelu OSM je problem, nicmene existuje nejaky snadno
implementovateny vektorovy format na urovni jako ma wikipedie wiki?
Myslim, ze o tom probihala na SOTM 2007 a i pozdeji velka diskuze..

ha
hanoj