[Talk-cz] Číslování domů

kolda na web2net.cz kolda na web2net.cz
Úterý Červenec 22 12:17:02 UTC 2008

Byt Vami tak si usetrim rucni praci a zapracoval bych spise na analyze co
vse je mozne s UIR delat. Napr. by bylo mozne napsat jednoduchy plugin,
ktery posle geometrii way nekam na nami vytvoreny server a ten vrati
vsechny adresy v okoli cesty. Ty se muzou zobrazit v Josm a pripadne i
vyberu z nejakeho seznamu priradit vsechny atributy. To se da aplikovat i
na baraky apod. Baraky bych, ale preci jen vic rozmyslel at je to pro
celou CR. UIR se hodne aktualizuje, takze by bylo super mit adresy
aktualni...

Neco z toho muzu nepsat, ale ted delam na te generalizaci lesu. Kdyz se
nekdo ujme UIR bude to super.