[Talk-cz] Číslování domů

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Úterý Červenec 22 11:24:37 UTC 2008

Dobrý den,

Jestli byste byl tak hodný a udělal to (nebo mi aspoň napsal odkud můžu
získat ty data). Chtěl bych ty atributy překopírovat z těch exportovaných
bodů na domy které jsou jako plochy (které jsem tam (s Bilbem) už většinou
dal). Dělal bych to podobně jako v Karlsruhe
<http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Proposed_features/House_numbers/Karlsruhe_Schema>.
Červená čísla jsem dával k parametru addr:red - nenašel jsem na ně žádný
standard, ale nebude problém ten atribut potom jední regulárním výrazem
změnit.
Když je v bloku víc domů, tak jsem je začal dělat jako víc samostatných se
stejnými krajními body (stejně jako v Karlsruhe). Mimochodem. neexistuje
nato nějaký nástroj/finta jak je udělat jednoduše pravoúhlé? Dělal jsem to
pomocí "Create areas" a "Align Nodes in Rectangle", ale je s tím dost
otrava, a udělat síť (třeba 2x2) už moc nejde.
Opravdu může mít dům (ne blok) víc vchodů s různými adresami? V té
databázi jsou udané adresy pro vchody ze všech ulic, ale v praxi se,
jestli to dobře chápu, používá jen to, kde je hlavní vchod (musím to
obejít, nebo jde nějak zjistit, který je hlavní?).

Petr Dlouhý