[Talk-cz] pokusny import lesu

kolda na web2net.cz kolda na web2net.cz
Středa Červenec 23 16:30:05 UTC 2008

Vcera jsem dodelal ten algoritmus a s 25metrovou chybou a minimalni
velikost plochy 2500 m2 to vychazi cca 1.500.000 nodu a 80.000 polygonu.

Polygony vypadaji pomerne pekne. Potrebuju ted vyresit zobacky tech
cesticek co rezou lesy nebo naopak couhaji. Napada vas neco?

Moje napady:
1. Odstranit hrany polygonu, ktere svirajici uhel < 15 stupnu a zaroven je
jejich vzdalenost (v limitu krajnich bodu) mensi nez neco. Pokud neco
takoveho nastane, muzu decimovat polygon (rozdelit na polygon + diru, nebo
polygon + polygon)

2. Bitmapu preprocesovat nejakym low-pass filterem s dobre nastavenym
thresholdem. Tim se zrusi cesticky v lesech, ale zase se nam budou
zakulacovat rohy (odstrani generalizace)

Napada Vas neco lepsiho, jednodussiho atd.? K jake variante se klonite?