[Talk-cz] Města

BH singularita na gmail.com
Pondělí Červen 23 11:53:35 UTC 2008

Mozna nejak podoplnovat k mestum NUTS kody (asi oprasim svuj
importovaci skript a zkusim to tam nejak doplnit), pak by to slo delat
nejak aspon poloautomaticky (nazvy vesnic nemusi byt az tak uplne
jednoznacny), navic by pak slo snadno zjistit podle seznamu ktery
sidla nam tam jeste chybi :). Zjstit z NUTS pocet obyvatel je vcelku
jednoduche, takze pak by se sestavily nejaky kriteria, jako treba:

vesnice: 1-1000 hamlet, 1001-10000 village, 10001-50000 town, 50001+ city
mesto: 1-500 hamlet, 501-5000 village, 5001-40000 town, 40001+ city

nebo tak neco .... proste aby mesta byly o neco malo viditelnejsi, ale
zase ne moc :)

A asi bych pri doplnovani mesto doplnil i dalsi veci, jako napr pocet
obyvatel apod. cehoz by se pak mohly pozdejc chytnout dalsi skripty

Martin