[Talk-cz] Plochy vod v OSM

Tomas Kolda kolda na web2net.cz
Pondělí Květen 19 14:17:53 UTC 2008

Nemam na vyvoj moc casu, takze asi 4 mesice jsem vyvijel jen datovou
zakladnu (komprimace, spatial indexy, konverze dat apod.). Posledni asi
3 tydny delam na grafice, takze tam jsou mouchy presne co pisete.
Optimalizace na grafice je nulova, proto mate asi tu javu rychlejsi.
Jinak ale myslim, ze 6MB v pameti by se s Javou dosahovalo tezko. Jsem
Javista tak prosim nekamenovat za mou poznamku :), ale treba se mylim.
zlib komprimaci na komplet data jsem zkousel, ale vychazi asi o 80%
vetsi soubor.

Jinak jak jsem psal. Filozofie programu je miniaturni aplikace, ktera by
mela bezet na embedded zarizenich (WinCE apod.) a poskytovat sluzby jako
napr. iGO. Pro OSMaky tam budou featury jako automaticke logovani,
separace casti tracku, ktery jeste neni v mapach, warningy casti tracku,
ktere se hodne lisi od mapy (silnice je zakreslena s chybou). Bude to
freeware, ale otevirat kod se mi zatim nechce. Konfigurace apod. budou
formou easy textaku, jak je to ted.

Kdyz jsem zacinal s OSM hrozne mi stvalo, ze neco takoveho chybi. Bud se
musi neco instalovat, databaze, mapnik, osmarender apod. a je hodne
slozite s cimkoliv si pohrat bez webu. O tom, ze si to dam do PDA,
smartphone ani nemluve. Hodne lidi by rado pomohlo (moje domnenka), ale
nemaji cas. Proto tato aplikace. Na jedno tlacitko se poslou logy na
server a pokud mozno automaticky zapracuji (to doufam uz nekdo kuti),
pokud tedy clovek bude chtit prispivat do OSM. Jedno tlacitko je az az.

Samozrejmne, ze spousta lidi ma uplne jiny nazor na tvorbu aplikaci, ale
to je proste jejich cast uzivatelske zakladny. Ja doufam, ze muj pristup
si take nekoho najde a snad to i k necemu pomuze, jak jsem psal vyse.

Ted se jdu teda vrhnout na ty diry a zlevel, at si nedelam ostudu.
Proste jsem se na ten brzky release nemel nechat ukecat :-)

Tomas