[Talk-cz] Pismeno u oznaceni silnice 3. tridy

Ondrej Novy onovy na nomi.cz
Pondělí Listopad 17 21:51:04 UTC 2008

Ahoj,

On Wed, Nov 12, 2008 at 10:21:01PM +0100, Ondrej Novy wrote:
> potvrzuji ze v tomto je rozpor. Vznesl sem dotaz na RSD ktery z formatu je
> 'spravny', o vysledku budu informovat.

RSD zjevne nema zajem odpovedet. Udaje s pismenkem z duvodu kontroly urcite v
OSM potrebujeme, myslim ze o tom smysl diskutovat nema.
Pokud bereme ze pismeno v oznaceni silnice je neco navic (neni v zakone), pak
pouzivejme format co je v rsdToOsm - cili cislo mezera velke pismeno. Cislo
samotne tim nebudeme nijak 'naruseno' a udaj o pismene nezmizi. Pouzivat
nejakej alt_ref mi prijde zbytecne slozite.
Muze se prosim k tomu vyjadrit co nejvice lidi, pojmeme to jako hlasovani,
vysledek napisu na wiki a data v OSM upravim dle finalni domluvy.

Diky moc.

--
S pozdravem/Best regards
 Ondrej Novy