[Talk-cz] Pismeno u oznaceni silnice 3. tridy

Jiri Klement jiri.klement na gmail.com
Úterý Listopad 18 06:23:44 UTC 2008

Ja bych byl spise pro ref:rsd, jak navrhoval Petr. V tagu ref bude
spravna hodnota, v ref:rsd hodnota pouzivane RSD, pokud se lisi od
spravne. Urcite ne alt_ref nebo nejaky jiny pouzivany tag.