[Talk-cz] dotaz na způsob značení železničních přejezdů

Ondrej Novy onovy na nomi.cz
Středa Listopad 19 17:16:51 UTC 2008

Ahoj,

On Wed, Nov 19, 2008 at 06:10:54PM +0100, Zdeněk Pražák wrote:
> Chtěl jsem se zeptat jak mám provést  křížení silnice nebo obecně cesty s železnicí. Musím kliknout na železnici nebo mám cestu přes ni přetáhnout.
> Pokud mám kliknout tak jakým tagem mám posléze označit společný bod
> Děkuji za radu, Pražák

pokud se jedna o prejezd, tak urcite udelat krizovatku (kliknout).
Prejezd se udela sam, ale da se jeste dat
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:railway%3Dlevel_crossing

Pokud je to most tak se samozrejme node (krizovatka) mezi dvema cestama
nedela.

--
S pozdravem/Best regards
 Ondrej Novy