[Talk-cz] dotaz na způsob značení železničních přejezdů

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Středa Listopad 19 17:17:16 UTC 2008

On Wed, 19 Nov 2008 18:10:54 +0100, Zdeněk Pražák <ZPrazak na seznam.cz>
wrote:

Pokud nevíte, jestli je tam opravdu přejezd, tak je asi jedno, jestli mají
společný bod nebo ne (já společné body nedělám) protože jeden způsob
explicitně říká, že se z železnice na silnici dostat nejde a druhý zase
projde validátorem.
Pokud víte, že tam ten přejezd je, tak tam ten společný bod být musí, a má
mít tak "railway"="level_crossing".
Pokud je tam most nebo podjezd, tak stejně jako kdekoli jinde.