[Talk-cz] Značení železničních vleček

hanoj ehanoj na gmail.com
Sobota Listopad 22 23:55:56 UTC 2008

> Nemáte k tomu někdo nějaké vysvětlení či komentář? Je to omyl,
> historický vývoj (kdy nějaký tag vznikl až později), nebo snad nějaký
> úmysl? A mám to tedy opravit ve wiki a opravovat v mapě, resp. jak je
> to tedy opravdu správně?
*** v podstate je to historicky vyvoj, tag "service" vznikl nedavno.
Drive bylo "preserved" jedine funkcni reseni jak skutecne vizualne v
mape a znackou oddelit hlavni trat od manipulacnich koleji a vlecek.
Od zavedeni "service" jsem pouzival obojetny system znaceni, protoze
ten novy nemel a zrejme dosud nema mapovou reprezentaci. Cz:Metodika
nebyla dosud sladena s novym stavem.

hanoj