[Talk-cz] Lokalizace JOSM

Petr Kadlec petr.kadlec na gmail.com
Čtvrtek Listopad 27 15:44:57 UTC 2008

2008/11/27 Zdeněk Pražák <ZPrazak na seznam.cz>:
> směl bych poprosit pro méně zdatné počítačové odborníky vysvětlení postupu paste tags zejména dále uvedené věty -  (klávesovou zkratkou nebo ikonkou na toolbaru)

Funkce Paste Tags je normálně dostupná v menu Edit (Edit\Paste Tags),
takže běžný postup může být:

1. Vyberu nějakou správně otagovanou cestu a dám Edit\Copy, tím se mi
do schránky uloží ty tagy.
2. Potom můžu vyrábět další cesty.
3. Pokaždé pak po dokončení s vybranou cestou dám Edit\Paste Tags, tím
se mi cesta otaguje stejně jako ta, ze které jsem to zkopíroval.

Toť vše, jenom je trochu opruz lézt pokaždé do menu Edit, takže je
místo toho možné použít buď klávesovou zkratku nebo tlačítko na
toolbaru: Paste Tags má implicitně (tedy alespoň u mě) klávesovou
zkratku Ctrl+Shift+V; pokud vám tahle zkratka nevyhovuje, lze ji
změnit v Edit\Preferences\Klávesnice\Keyboard
Shortcuts\system:pastestyle (k tomuhle je potřeba nějaká
ne-úplně-stará verze JOSM). Tlačítko na toolbaru implicitně není, ale
můžete si ho tam přidat pomocí Edit\Preferences\Toolbar

-- Petr Kadlec / Mormegil