[Talk-cz] UIR - cisla popisne a orientacni

Ondrej Novy onovy na nomi.cz
Pátek Listopad 28 10:07:59 UTC 2008

Ahoj,

On Thu, Nov 27, 2008 at 09:54:27AM +0100, Kubajz wrote:
> [...]
> POPISNE / ORIENTACNI. Pokud to nekdo napise obracene, tak je to trotl.
> Adresovat pouze orientacni bych taky nedoporucoval - koneckoncu se totiz
> muze stat, ze v jedne ulici nejenze budou stejna s popisnym, ale muzou
> tam byt orientacni i dve stejna (rohove baraky casto patri do vsech ulic
> a mohou tak mit vice orientacnich cisel).
> Cisla orientacni, jak nazev napovida slouzi pro orientaci postaka v
> terenu a s jednoznacnym urcenim budovy nemaji nic spolecneho - postak se
> jukne za lomitko a vi ve ktere casti ulice ma hledat, ale kdyz tam
> dojde, tak se musi podivat, jestli sedi c.p.

to ovsem potvrzuje to, ze c.p. by melo byt housenumber v OSM a c.o.
alternatenumber.

> Procez Ulice 1, chapu jako Ulice c.p. 1 a nikoliv c.o. 1. Ulice 1/2 je
> c.p. 1 / c.o. 2

tohle treba vsichni v Brne chapou obracene.

> Jinak ani CSU ani MICR oficialne cisla orientacni nezpracovavaji, je to
> IMO vydobytek posty.

nemyslim si ze vydobytek posty, spis se lidem nechteli pamatovat velikanska
cisla ve velkych spravnich celcich.

--
S pozdravem/Best regards
 Ondrej Novy