[Talk-cz] UIR - cisla popisne a orientacni

Petr Nejedly Petr.Nejedly na Sun.COM
Pátek Listopad 28 10:32:20 UTC 2008

Ondrej Novy napsal(a):
> Ahoj,

> to ovsem potvrzuje to, ze c.p. by melo byt housenumber v OSM a c.o.
> alternatenumber.

A v tom pripade si priasadim konvenci, dle ktere by housenumber bylo
bud cislo popisne, nebo "ev.č. 8", abych konecne mohl zakreslit i svuj dum ;-)

--
Petr "Nenik" Nejedly, NetBeans/Sun Microsystems, http://www.netbeans.org
355/113 -- Not the famous irrational number PI, but an incredible simulation!