[Talk-cz] UIR - cisla popisne a orientacni

Karel Volný kavol na seznam.cz
Pátek Listopad 28 11:08:58 UTC 2008

zdar,

> to ovsem potvrzuje to, ze c.p. by melo byt housenumber v OSM a c.o.
> alternatenumber.

+1, pokud se hlasuje ;-)

> tohle treba vsichni v Brne chapou obracene.

nevím, jestli platí "všichni v Brně", ale vybavuju si, že po přesunu do těchto
končin jsem s tím měl problém ... a taky nevím, jestli ten můj přesun náhodou
není taky do jisté míry v časové koincidenci s tím, jak tu kdosi psal, že v
určité době začaly některé firmy používat _pouze_ číslo orientační

dříve se mi občas stávalo, že když jsem někde uváděl svoji adresu jako
č.p./č.o. 621/9, tak na mě koukali jak na blba "a co je těch 9?", tady už
jsem potkal, že jsem nadiktoval 621/9 a napsali 9 ...

> nemyslim si ze vydobytek posty, spis se lidem nechteli pamatovat velikanska
> cisla ve velkych spravnich celcich.

"lidem" se toho nechce spousty, a nikdo kvůli tomu nic neudělá ... sílu
prosadit to měla určitě ta pošta :)

K.