[Talk-cz] Značení dálničního sjezdu

hanoj ehanoj na gmail.com
Pátek Říjen 10 07:33:15 UTC 2008

> Jak má vypadat kompletně otagovaný sjezd z dálnice?
> Neprilis detailne to popisuje
> http://wiki.openstreetmap.org/index.php/WikiProject_Czechia/roads_tagging#Motorway_exit
*** Jako svuj referencni mam tento na D1, ale jsou tam (asi) pouzity
relace, takze se popisky nevykresluji korektne
http://www.informationfreeway.org/?lat=49.16544749482366&lon=16.543158638867887&zoom=15&layers=B0000F000F

jeste jeden podobny nedoznaceny je tady na D2:
http://www.informationfreeway.org/?lat=48.96877268798984&lon=16.521143072042083&zoom=16&layers=B0000F000F

> Co se topologie tyce, obcas se s (tusim) Pavlem hadame, co je jeste primary
> a co uz motorway_exit:
> http://www.openstreetmap.org/?lat=50.14819&lon=14.22193&zoom=16&layers=B000FTF
*** motorway_exit je tag se Status: Abandoned
http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Proposed_features/Motorway_Exit

> co se name tyce, videl jsem ho pouzit na way nebo na spolecnem node highway
> a highway_exit. Co je lepsi?
>

> Take jsem nasel stycny node otagovany jako highway=motorway_junction a vzhledem
> k tomu, ze JOSM na to ma ikonku, tak je to asi take tak zamyslene, i kdyz mi to
> prijde mirne redundantni.
*** toto je imho spravne reseni na stykovy bod
highway=motorway_junction + ref + name

rampy a pripojovaci pruhy = motorway_link
komunikace nizsi tridy od mista spolecneho vedeni = primary(napr.)

snad je to tak ok

hanoj