[Talk-cz] Značení dálničního sjezdu

Petr Nejedly Petr.Nejedly na Sun.COM
Sobota Říjen 11 08:15:43 UTC 2008

hanoj napsal(a):
> *** Jako svuj referencni mam tento na D1, ale jsou tam (asi) pouzity
> relace, takze se popisky nevykresluji korektne
> http://www.informationfreeway.org/?lat=49.16544749482366&lon=16.543158638867887&zoom=15&layers=B0000F000F

Ano, je tam relace a moc nedava smysl. Uz jenom proto, ze nema nastaveny typ.
Chapu, ze je tam proto, aby rekla, ze vsechny ty "krizovatky" jsou jeden sjezd,
ale to se da odvodit z ref.

> jeste jeden podobny nedoznaceny je tady na D2:
> http://www.informationfreeway.org/?lat=48.96877268798984&lon=16.521143072042083&zoom=16&layers=B0000F000F

> *** motorway_exit je tag se Status: Abandoned
> http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Proposed_features/Motorway_Exit

Sorry, samozrejme jsem myslel motorway_link. Slo mi o to, kdyz se silnice jen napojuje,
nema plne krizeni. Ale to je vcelku nepodstatny detail...

> *** toto je imho spravne reseni na stykovy bod
> highway=motorway_junction + ref + name
>
> rampy a pripojovaci pruhy = motorway_link
> komunikace nizsi tridy od mista spolecneho vedeni = primary(napr.)
>
> snad je to tak ok

OK. Leckde je pomoci ref, popr. i name znacen prave ten motorway_link.

Mam peclive zapsane vsechny sjezdy z D1, D2 i kus R7, tak to chci obejit
a udelat spravne...

--
Petr "Nenik" Nejedly, NetBeans/Sun Microsystems, http://www.netbeans.org
355/113 -- Not the famous irrational number PI, but an incredible simulation!