[Talk-cz] Možnost využití dat Povodí Labe

hanoj ehanoj na gmail.com
Středa Říjen 22 18:02:53 UTC 2008

Dne 21. říjen 2008 19:12 Martin Kokeš <shr3k na typo3-hosting.com> napsal(a):

> Podíval jsem se na příslušné zákony, zejména 254/2001 Sb. a  391/2004
> Sb. kvůli nimž by DIBAVOD stvořen. Vzhledem k tomu, že DIBAVOD podléhá
> zákonu 365/2000 Sb. o informačních systémech veřejné správy a na výstupy
> z něj má právo každý bezplatně (pokud nepožaduje ověření) a to v
> libovolném rozsahu (úplné či po částech)
*** kde se píše v 365/2000 Sb o poskytování bezplatného obsahu, na
prvni pohled jsem to nenašel?

>, a je to veřejně přístupný
> rejstřík (§ 3 121/2000 Sb.), nevztahuje se na něj ochrana podle
> autorského zákona.
*** o rejstřík IMHO nejde, jde o geodatabázi, která je odvozená z ZVH
mapy. Jako rejstřík bych považoval nejspíš evidenci knih v knihovně.

haj hou

hanoj