[Talk-cz] Možnost využití dat Povodí Labe

Martin Kokeš shr3k na typo3-hosting.com
Čtvrtek Říjen 23 23:48:13 UTC 2008

Petr Dlouhý napsal(a):
> Mě teda ta přesnost nepřipadá nijak přehnaně vysoká, ne pokud si děláme
> ambice, že to jednou může sloužit i jako turistická mapa. Později bychom
> toho mohli litovat, protože například podle detailů ve tvaru těch řek by
> šlo odhadnout polohu různých objektů při podrobném mapování (cesta vede
> podel řeky a odpojí se u třetího meandru).
> Nemám úplně představu, kolik to bude zabírat celkem, ale pokud se to vejde
> do 50MB (po komprimaci), tak bych o tom osobně nepřemýšlel. Byl bych spíš
> pro to, aby se udělala generalizovaná verze czehie určená pro export do
> [...]
Mám na to stejný názor. Pokud to má být mapa univerzální (s tím, že z ní
bude možno exportovat různě podrobné mapy pro různé účely), bylo by
podle tohoto návrhu optimální zachovat data tak jak jsou a případně je
zpřesňovat už jen ručně podle GPS, či případně v budoucnu pomocí
přesnějšího ortofota. Stačí se podívat, co všechno člověk najde v
Garminu a mapě TOPO 2 Czech PRO. Pokud bude OSM stejně tak dobrá ne-li
lepší (díky znalostem lokálních přispěvatelů), bude to jen dobře.

MK