[Talk-cz] Možnost využití dat Povodí Labe

Tomas Kolda kolda na web2net.cz
Pátek Říjen 24 05:14:14 UTC 2008

Jaka by mela byt vyhoda spojovani? Vzdyt nechceme polygony a cary o
rozmerech nekolika kilometru.... U silnic to ma navic za nasledek, ze se
pak neda routovat. Co jsi spojoval na silnicich? Nebo to detekuje
krizovatku o dvou hranach a vice nespojuje?