[Talk-cz] Možnost využití dat Povodí Labe

Tomas Kolda kolda na web2net.cz
Pátek Říjen 24 07:48:37 UTC 2008

V tom pripade se pouziva to co jsem psal v druhem odstavci (sekani ways
pomoci algoritmu, jenz urcuje zda tam krizovatka je ci neni). Komercni
navigacni data napr. multinet jsou skutecne rozsekana po castech (format
GDF).
Jestli je to v OSM takto zavedene, tak proc ne. Asi tento zpusob
zpracovani zavedli, protoze je tak kreslena vetsina silnic. Osobne bych
volil druhou variantu, ale na to uz je pozde...