[Talk-cz] Možnost využití dat Povodí Labe

Ondrej Novy onovy na nomi.cz
Pátek Říjen 24 08:04:18 UTC 2008

Ahoj,

On Fri, Oct 24, 2008 at 09:48:37AM +0200, Tomas Kolda wrote:
> V tom pripade se pouziva to co jsem psal v druhem odstavci (sekani ways
> pomoci algoritmu, jenz urcuje zda tam krizovatka je ci neni). Komercni
> navigacni data napr. multinet jsou skutecne rozsekana po castech (format
> GDF).
> Jestli je to v OSM takto zavedene, tak proc ne. Asi tento zpusob
> zpracovani zavedli, protoze je tak kreslena vetsina silnic. Osobne bych
> volil druhou variantu, ale na to uz je pozde...

ber to tak, ze z aktualni varianty do tve varianty se to da kdykoliv
zkonvertovat 'online' (napr. pri buildovani routovacich dat - tak to dela
Garmin - ma ulozeny cary jako spojnice + routovaci graf zvlast, mimo jine
proto v Garminu nefunguje aktualne routovani nad OSM :).
Obracene to jde hur (nemuzu jen tak spojovat automaticky veci).

--
S pozdravem/Best regards
 Ondrej Novy

Email: onovy na nomi.cz