[Talk-cz] Možnost využití dat Povodí Labe

Petr Nejedly Petr.Nejedly na Sun.COM
Pátek Říjen 24 08:12:33 UTC 2008

Tomas Kolda napsal(a):
> V tom pripade se pouziva to co jsem psal v druhem odstavci (sekani ways
> pomoci algoritmu, jenz urcuje zda tam krizovatka je ci neni). Komercni
> navigacni data napr. multinet jsou skutecne rozsekana po castech (format
> GDF).
Ano, ale to uz je zajiste exportni format jejich databaze, ne?

> Jestli je to v OSM takto zavedene, tak proc ne. Asi tento zpusob
> zpracovani zavedli, protoze je tak kreslena vetsina silnic. Osobne bych
> volil druhou variantu, ale na to uz je pozde...

Druhou variantu volit nemuzes ani kdyby jsi byl na zacatku projektu, protoze
to nedokazes udrzet a lidi by zbytecne delali chyby (a chyby na prvni pohled
neviditelne). Jediny zpusob, jak jim v tom zabranit, by bylo zcela zakazat
sdileni bodu uprostred way. To by vsak bylo velmi restriktivni a znemoznovalo
nektera jina soucasna vyuziti (napr. sdileni hranice mezi ruznymi landuse).