[Talk-cz] Možnost využití dat Povodí Labe

Pavel Machek pavel na suse.cz
Pátek Říjen 24 09:55:32 UTC 2008

Ahoj!

> [...]
>    pak bude ta treti slepa, protoze nema navaznou way, ktera zacina stenym
>    nodeID jako ona konci.... Orientace u jednosmerne hrany se urcuje
>    stejne jako u graficke mapy (oneway). Proto se nesmi spojovat napric
>    krizovatkou.
>    Slo by to v pripade, ze nekdo kdo dela routovani bude kontrolovat kazdy
>    nodeID v way a kdyz uvidi, ze je obsazen koncovy z jine cesty tak tam
>    umele udela krizovatku. To je ale velika nevyhoda, protoze ty nemuzes
>    implicitne predpokladat krizovatku pro kazdy sdileny nod. Proto se to

Tohle teda nechapu... kterymu routovadlu to vadi? A nemelo by se spis
opravit to routovadlo?

U navitu jsem problemy se spojovanim nepozoroval...

>    Jinak sdidelni nazvu pres vsechny cesty by mohlo jit udelat pres
>    pojmenovanou relaci, ne? Nikdy jsem to nedelal, ale mozna se to tak v
>    OSM dela...

Proc bych mel rozbijet cestu na spoustu malych? IMO to bude dokonce
spatny pro routing, protoze potom si bude myslet ze se mu zmenila
silnice kdyz jedu rovne...
									Pavel