[Talk-cz] mapovani konskych stezek

Pavel Machek pavel na suse.cz
Středa Říjen 29 23:17:58 UTC 2008

On Wed 2008-10-29 23:48:13, Ondrej Novy wrote:
> Ahoj,

> je preci hloupost znacit cestu, o ktere si myslim, ze by tu kun projel, jako
> cestu urcenou pro kone. Oznacim highway=path a reknu ze tam kone muzou
> horses=yes. Mimochodem, tohle take trosku souvisi se znacenim KCT,

No, to je presne to co jsem nechtel: ztraci se tim
informace. "highway=path horses=yes" je v Ceske republice kazda lesni
cesta, jenze ja pak z te mapy nepoznam jestli je to (a) uzounka
cesticka kde budu klopytat pres koreny (5km/h), nebo (b) prijemna
travnata cvalovka (35km/h) nebo (c) hnusna sterkovka kde se budu bat
ze si zvrknem nohu (5km/h+nadavky).

Chtel bych kazdou z nich znacit ruzne, nejlip tak aby to bylo v mape i
videt, a navrhuju

(a) znacit jako "highway=footway"

(b) znacit jako "highway=bridleway" -- i kdyz je to cesta po ktery
taky chodej lidi a kterou by taky projel cyklista ale nebyl by rad

(c) znacit asi taky jako "highway=footway" nebo mozna "highway=path".

Vzhledem k tomu ze vyhrazeny cesty pro kone v cechach stejne prakticky
nejsou, nevznika nejednoznacnost, a mapa je uzitecna. Hmmm...?

(A IMO uzitecna i pesim protoze tam bude trochu videt "velikost" cesty
coz se pro orientaci hodi).

> kteri (pokud
> se nepletu) taky stezky pro kone znaci, muzete me prosim nekdo
> doplnit?

Jo, jedna znacena stezka pro kone existuje, i vim kde ;-). Ale vede
spolecne s cervenou turistickou, takze neni vyhrazena pro kone, a
dle toho popisu ve wiki by ani ta nemela narok na highway=bridleway.

Na wikine jsem to upravil.

> Pokud je to jedna z tech 5, tak dam horses=designed, nebo pouziju opravdu
> highway=bridleway.

Tak tak, cesty  _vyhrazene_ pro kone bych znacil "highway=bridleway
horse=designated" :-).
									Pavel