[Talk-cz] Mo?nost vyu?it? dat Povod? Labe

Pavel Machek pavel na suse.cz
Středa Říjen 29 14:10:18 UTC 2008

On Mon 2008-10-27 19:54:26, BH wrote:

> Mrknul jsem na to a vypada to ok. Jak se bude resit kolize se
> soucasnymi daty? (dost vodstva uz tam mame, vetsinou asi s mensi
> presnosti, takze nejspis by to chtelo po importu ty stary data nejak
> selektivne promazat (mozna smazat vicemene vse, ale zase treba tam
> nekde budou nejake mistni nazvy vodnich ploch nebo ruzne male pozarni
> nadrze co v dibavodu byt nemusi ...))
>
> Mozna soucasna data oznacit nejakym tagem "mozna duplicita, po kontrole smazat"

Pri importu bych aktualni data nemazal. Oznacit by se mohli -- ale na
druhou stranu proc, ta nova oznacena jsou a stara se tak poznaji
snadno.

Procisteni bych nechal na principu 'kdo co vytvoril to taky smaze'
respektive 'kdyz jsem neco vytvoril tak se rozhodnu jestli je lepsi to
moje nebo dibavod, a to horsi smaznu'... U lesu to fungovalo. (a chtit
po jednom cloveku aby krome importu delal procistovani cely republiky
je imo nesmysl).

								Pavel