[Talk-cz] Mo?nost vyu?it? dat Povod? Labe

BH singularita na gmail.com
Čtvrtek Říjen 30 17:54:46 UTC 2008

> Procisteni bych nechal na principu 'kdo co vytvoril to taky smaze'
> respektive 'kdyz jsem neco vytvoril tak se rozhodnu jestli je lepsi to
> moje nebo dibavod, a to horsi smaznu'... U lesu to fungovalo. (a chtit
> po jednom cloveku aby krome importu delal procistovani cely republiky
> je imo nesmysl).

Ja osobne si teda nepamatuju kde vsude jsem dokresloval nejake vodstvo
... bylo to na celkem dost mistech. U lesu to sice funguje celkem
dobre, ale myslim ze i ted jsou stale v mape jeste duplicitni lesy :)

I kdyz napadlo mne reseni (ktere by mohlo nakonec resit vice veci
najednou) - vezme se cela czechie, z ni se vyfiltruje veskere vodstvo
a na vystup se zkopiruje to, kde se neco protina/prekryva (coz nebude
zas uplne jednoduche, minimalne ne pokud to ma dobehnout v rozumnem
case :). To si pak muzou pootvirat lidi treba v JOSM, jit na misto kde
tenhle skript vyplivl kolizi, stahnout si tam normalni data a nejak to
resit. Podobny soubor by se mohl udelat i pro lesy, eventuelne pro
"chybna data" - typicke preklepy typu highway=residental, neoznacene
ways (casto je nekdo zapomnel otagovat a ways bez tagu jsou jaksi k
nicemu), body a ways obsahujici nejake FIXME, highway=road (ty to chce
upresnit) apod ....

Martin