[Talk-cz] PSC 12800 -- was Re: automaticka pojmenovavacka ulic

Stanislav Brabec utx na penguin.cz
Úterý Září 2 09:17:23 UTC 2008

Kubajz píše v Út 02. 09. 2008 v 07:11 +0200:

> [...]
To je nějaká podivnost. Zřejmě překlep v názvu ulice Oldřichova

S hradbami jsem si hrál minulý týden, a připadá mi to stále špatně.

V OSM do minulého týdne chyběla celá jedna část hradeb. Po jejím
doplnění se z hradeb stal multipolygon. Nicméně mám stále problémy:

- Nenašel jsem značku pro zeď, val, či opevnění, tedy v podstatě
jednodimenzionální stavbu, volitelně rozlišující uvnitř a vně. U
turistických map od konkurence jde o běžnou značku.

- Popisek je dvojmo, a zcela nesmyslně uprostřed areálu. Podle popisu
Invalidovna odhaduji, že zrušení u vnitřního polygonu zruší jedem
popisek. Předpokládám, že v případě přesunu tagu name k relaci asi na
mapě zmizí. Že by se objevil podél hradeb, o tom silně pochybuji.

- Podle pravidel by zde asi mělo být "vyšehradské hradby".

- "historic=castle" je tag platný pouze pro bod.

??? Tak to netuším, jak se na hradbách objevil vlak (dokonce ani
Oldřichovu ulici vlak nekřižuje, ale mezi hradbami a Oldřichovou
skutečně vede).

--
Stanislav Brabec
http://www.penguin.cz/~utx