[Talk-cz] PSC 12800 -- was Re: automaticka pojmenovavacka ulic

Stanislav Brabec utx na penguin.cz
Úterý Září 2 11:33:28 UTC 2008

Pavel Machek píše v Út 02. 09. 2008 v 11:41 +0200:

> No, nemeli by tam byt ty waye dve? Jedna pro building, a jedna pro
> highway?

Jenže ne na všech částech hradeb vede highway=foot. Tam, kde vede, je
opravdu zakreslená jako ještě další highway, která vede prostředkem
budovy.
http://www.openstreetmap.org/?lat=50.06429&lon=14.41979&zoom=17&layers=0B0FTF

Vyznačení vnitřního polygonu je u hradeb docela ošidné - tvoří jí na
většině obvodu násyp, který plynule přechází do původního terénu.

Dalším problémem ve značení jsou kasematy. Nejde o podzemní útvar, a už
vůbec ne natural=cave_entrance. Dokonce chybí i značka pro umělé jeskyně
(katakomby).

--
Stanislav Brabec
http://www.penguin.cz/~utx