[Talk-cz] Tagovani turistickych stezek

Jiri Klement jiri.klement na gmail.com
Středa Duben 22 05:22:13 UTC 2009

Cyklostezky pomoci relaci jsem doplnil, kontroluje to type=route,
route=bicycle, na network nazalezi.

Zdrojaky vzdycky prikladam primo do jaru. Pro pohodlnejsi ladeni jsem
nahral i eclipse projekt:
http://jttt.110mb.com/josm-routes.zip
Je mozne to ladit primo z eclise, staci si pridat JOSM projekt a
pustit to pomoci josm-routes.launch.