[Talk-cz] Tagovani turistickych stezek

Radomír Černoch radomir.cernoch na gmail.com
Středa Duben 22 10:55:11 UTC 2009

Ahoj,

tak nakonec to nebylo tak těžké. Je to známý problém dělení nulou
"smernice = [cokoli] / (val1 - val2)", kde směrnice je buď "ua", nebo
kombinace "ndx, ndy". Většinou existuje na stejný problém řešení
i bez počítání směrnic a bez problematického dělení, místo toho
posílám patch jdoucí cestou nejmenšího odporu... :-)
Asi není potřeba ho vysvětlovat, jsou to jednořádkové úpravy.

Ale vrtá mi hlavou, jak Ti to mohlo fungovat. Že by se v jiné verzi
Javy dalo korektně pracovat s nekonečny?

S pozdravem,
Radek Černoch