[Talk-cz] OpenTrackMap

Jiri Klement jiri.klement na gmail.com
Středa Srpen 5 08:33:41 UTC 2009

Ahoj,

moc nechapu to mapovani pomoci relaci. Kdyz mam cervenou a zlutou
stezku, ktere vedou castecne vedle sebe, tak by prece meli byt pouze
dve relace - jedna pro cervenou a druha pro zlutou stezku. Nektere
cesty proste budou ve vice nez jedne relaci. Jestli je problem tohle
vykreslit, tak muzes pouzit [1], kde se kazdy den generuji stezky s
odstranenimy relacemi. Nerozlisuju normalni a naucne stezky, ale pokud
by byl zajem, tak to muzu dodelat.

[1] http://openstreetmap.cz/kct.osm