[Talk-cz] OpenTrackMap

Radek Bartoň blackhex na post.cz
Středa Srpen 5 08:47:44 UTC 2009

Dne středa 05 Srpen 2009 10:33:41 Jiri Klement napsal(a):
> moc nechapu to mapovani pomoci relaci. Kdyz mam cervenou a zlutou
> stezku, ktere vedou castecne vedle sebe, tak by prece meli byt pouze
> dve relace - jedna pro cervenou a druha pro zlutou stezku. Nektere
> cesty proste budou ve vice nez jedne relaci.

No takhle by to mělo být správně z pohledu mapování.

> Jestli je problem tohle
> vykreslit, tak muzes pouzit [1], kde se kazdy den generuji stezky s
> odstranenimy relacemi. Nerozlisuju normalni a naucne stezky, ale pokud
> by byl zajem, tak to muzu dodelat.
> [1] http://openstreetmap.cz/kct.osm

Z pohledu vykreslování je právě tento způsob celkem problém. Použít kct.osm by
bylo řešení. Nicméně lepší by bylo, kdyby šlo nějakým skriptem převést stezky
tagované bez relací na relace, rozsekat relace na relace o jedné barvě, tak
jak jsem to popsal v úvodním e-mailu a pak naimportovat pouze tyto relace do
DB a vykreslit. Zabránilo by se tak drobným artefaktům při vykreslování
jednotlivých segmentů.

Čím jste kct.osm vytvořil? Že bych si podobně vytvořil extrakt značek
speciálně pro moje účely.

--
Ing. Radek Bartoň

Faculty of Information Technology
Department of Computer Graphics and Multimedia
Brno University of Technology

E-mail: blackhex na post.cz
Web: http://blackhex.no-ip.org
Jabber: blackhex na jabber.cz