[Talk-cz] Mapovani Krkonos

Ondrej Novy novy na ondrej.org
Neděle Srpen 9 17:07:30 UTC 2009

Dobry den,

diky moc za nazory. Se vsim souhlasim, akorat :)

2009/8/9 Tomáš Tichý <t.tichy na post.cz>

> -
>
> To je rozhodně highway=track + tracktype=grade1

nejak se mi prici krasnou vyasfaltovanou cestu oznacit za 'polnacku' (tedy
chapu highway=track jako Lesni ci polni cesta). Z ceske wiki:
Úcelové komunikace: highway=service

Tedy mnou jmenovana cesta vede sice KRNAPem, ale take funguje jako dopravi
zasobovani vsech chat v teto oblastni, neni to tedy spise ucelova
komunikace?

--
S pozdravem/Best regards
Bc. Ondrej Novy