[Talk-cz] Duplicitni uzly

jzvc jzvc na tpfree.fdns.net
Pátek Srpen 28 05:48:34 UTC 2009

MP napsal(a):
> [...]
> duplicitni identicke uzly, neumi ale spojovat duplicitni identicke
> cesty (v Kralupech je skoro kazda cesta 4x nebo 8x)
>
> Pak by slo i v budoucnu opravit podobny prehmat na par kliknuti v JOSM
> (jediny problem je v tom, ze jak je tam moc domu, tak je JOSM v te
> oblasti silene pomaly, zkusil jsem dat opravit validatorem asi 1500
> duplicitnich bodu a JOSM ted uz asi pul hodiny nereaguje - asi tam
> bude nejaky algoritmus se slozitosti O(n^2) nebo horsi, takze by se to
> muselo jeste urychlit aby to bylo pouzitelne na prehmaty takovehleho

Vcera sem opravoval nejake duplicity (vsechny polygony s adresou jsou
zduplikovany) a kolem 100 uzlu trva JOSM cca 30 - 45 minut (jak kdy).
Takze 1500 musi byt na cely den (predpokladam ze to JOSM neprezije a
vytuhne, coz se mi take nekolikrat stalo). Jinak krom ces se v okoli
Kralup duplikovaly i relace a ty taky nelze likvidovat automatizovane.
IMO je chyba to, ze pri likvidaci se slucuje. Pokud jsou
body/cesty/relace totozne, mela by se ponechat nejstarsi (s nemensim ID)
a zbytek smaznout.