[Talk-cz] Jak mapujete zelené plochy ve městech?

Pavel Zbytovský mail na zby.cz
Pátek Srpen 28 13:20:30 UTC 2009

Ahoj,
zrovna tohle jsem taky včera hledal a našel jsem ještě použitelné
landuse=village_green<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:landuse%3Dvillage_green>
 a landuse=recreation_ground<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:landuse%3Drecreation_ground>,
co vím tak leisure=park<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:leisure%3Dpark>by
se mělo používat vyloženě pro parky. Volných pruhů trávy, kterých je
ve
městě hodně, bych také nějak rád označoval, nejlepší mi asi přijde
leisure=common <http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:leisure%3Dcommon>...?

Ještě bych měl jeden dotaz, když tvořím zeleň, musím asi vytvořit nový area,
ale jak má být daleko od silnice, přijde mi to jednak nepřehledné a jednak *co
s chodníkama*? Rád bych je také zakresloval, ale nenašel jsem vhodné tagy.

<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:landuse%3Dvillage_green>Jsem úplný
začátečník, takže se podle mě neřiďte :)

Zdravím,
Pavel Z.