[Talk-cz] Jak mapujete zelené plochy ve městech?

jzvc jzvc na tpfree.fdns.net
Pátek Srpen 28 13:28:23 UTC 2009

Pavel Zbytovský napsal(a):
> [...]
> používat vyloženě pro parky. Volných pruhů trávy, kterých je ve městě
> hodně, bych také nějak rád označoval, nejlepší mi asi přijde
> leisure=common
> <http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:leisure%3Dcommon> ...?
>
> Ještě bych měl jeden dotaz, když tvořím zeleň, musím asi vytvořit nový
> area, ale jak má být daleko od silnice, přijde mi to jednak
> nepřehledné a jednak *co s chodníkama*? Rád bych je také zakresloval,
> ale nenašel jsem vhodné tagy.
>
> Jsem úplný začátečník, takže se podle mě neřiďte :)

Zdravicko,
ad chodniky, ty se zatim moc kreslit nedaji, protoze pokud je zakreslis
na spravne misto (napr dle katastru) tak ti je v zavislosti na zoomu
mapy prekresli silnice. Zatim se sirka silnice prizpusobuje meritku
ponekud jinak nez zbytek.
ad zelen, to bys mel kreslit tak, aby hranice zelene odpovidala realu
(opet napr podle katastru) => napr zaroven s hranici silnice (silnici
jako takovou kreslis v ose).