[Talk-cz] Narodni párky; Licence k CZ geodatum; Licence ODbL;

hanoj ehanoj na gmail.com
Sobota Prosinec 12 23:51:44 UTC 2009

Ahoj,
1) napsal jsem kratkou zminku na wiki [1], z ceho lze cerpat vymezeni
narodnich parku, pripadne CHKO. Zda se ze Petr D. s tim uz pred casem
zacal.

2) Rad bych adresoval dopis [2] Petru Skalovi na fzp.czu.cz s dotazy k
Autoskemu zakonu a z nich vyplyvajicich dusledku pro nas. Pripadne pro
nekoho dalsiho? Mate nejake navrhy na doplneni upravy?

3) Nechystate se nekdo prelozit ODbL licenci do cestiny? Myslim, ze ji
za nedlouho budeme potrebovat.

hola

hanoj

PS: Vsiml jsem si ze Petr Dlouhy by radeji vide l licenci CC, mohu se
zeptat proc? A trebas obnovit debatu...[3]

[1] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Czech_Republic/freemap#NP_a_CHKO
[2] http://gis.templ.net/az.txt
[3] http://doodle.com/feqszqirqqxi4r7w