[Talk-cz] Narodni párky; Licence k CZ geodatum; Licence ODbL;

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Neděle Prosinec 13 00:35:08 UTC 2009

No v principu proti té licenci zas tak moc nemám. Asi největší problém
vidím v důvěře poskytovatelů třetích stran k neznámé licenci vs. creative
commons.
Vlastně ani nevím, co všechno ta nová licence obnáší a co přináší. Věc
která mi trochu vadí je, že přestože se o tom mluví na všech možných
diskuzích, tak na není příliš přehledných a oficiálních informací.

PŘEDEVŠÍM: Pro mě je naprosto zásadní, aby se neroztříštila komunita okolo
OSM. V minulosti už na tomto fóru Pavel Machek (jako jeden z významných
přispěvatelů) naznačoval, že se mu přecházet nechce, a že je tu i možnost
že by vznikl fork OSM pod CC. Na novou licenci tedy přejdu (i kdybych k ní
měl výhrady), ale měli by s ní souhlasit všichni (aspoň trochu relevantní)
přispěvatelé.

Možná jsem to v tom průzkumu trochu zbytečně vyhrotil.

--
Petr Dlouhý