[Talk-cz] Narodni p?rky; Licence k CZ geodatum; Licence ODbL;

Mike Crash mike na mikecrash.com
Úterý Prosinec 15 12:52:20 UTC 2009

Mně to přijde zase rozumný. Cílem je, aby ta mapa byla co nejvíc
používaná, tedy i subjekty, které nemají zájem na tom, aby některá data
vracela zpět. Například může jít o telekomunikační společnost, která
chce mít mapu svých sítí v normální mapě. Ta pak může OSM vzít a použít
jí, dodat do ní svá data a distribuovat jí. Pak bude mít zájem i na tom,
aby třeba v OSM některé oblasti upravila nebo doplnila. Samozřejmě by to
nedělala tehdy, pokud nemůže mapu použít.

A co se týče Linuxu, tak to klidně spadne někam do contrib nebo non-free
větve. Při instalaci balíčku zobrazit licenci je běžně používané.