[Talk-cz] Narodni p?rky; Licence k CZ geodatum; Licence ODbL;

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Sobota Prosinec 26 18:58:39 UTC 2009

Ahoj!

> _V tomto extrémním případě_ nefunguje IMHO ani ODbL, ale je to opravdu
> extrémní příklad, který se netýká práva ČR (a EU). Ale taky bych
> takovou věc z ODbL nejradši vyhodil.

Ok, takze si vlastne rozumime :-).

> Nesmysl. To pouze říká, že jen kvůli tomu, že plánujete využít
> licenci, kterou připravili, ještě nejsou vaším právním zástupcem.
> Prakticky stejný text je v úvodu a závěru CC-BY-SA.

Jasne; ale cc-by-sa uz jsem si kdysi davno prostudoval, a vypadala
dobre. Ted se po vsech prispevatelich chce aby si prostudovali tu novou...

> V celém textu ODbL se nevyskytuje slovo wrap, ani shrink, ani click.

Tak.. tohle byla moje nejvetsi vyhrada, a zda se ze to z nove verse
ODBL zmizelo. Dobre.

> Ano, beru, že na toto máme odlišný názor, jen upozorňuju, že IMHO
> takovou věc ve většině případů zakázat ani nelze, nemáte na to
> prostředky (kromě těch specificky upravených ve smlouvě, proti kterým

Ze to v nekterych statech zakazat nelze mate pravdu. Na druhou
stranu... jsou zeme kde to zakazat nelze, a kdyz to nepovolite, tak
si aspon firmy rozmysli jestli jim 'placnu na papirovou osm vlastni
copyright' stoji za riziko problemu se soudama.

								Pavel