[Talk-cz] OpenTrackMap, hillshading a vrstevnice

Karel Volný kavol na seznam.cz
Úterý Prosinec 15 16:17:57 UTC 2009

zdravím,

konečně (...) jsem se dostal k rozběhnutí OTM, ale mám takový problémek, a to
s hillshading a s vrstevnicemi

v prvém případě se dostanu přes vygenerování dlaždic, ty ještě vypadají celkem
dobře, ale .tif z toho generované v dalších krocích jsou černočerné ...

co se týče vrstevnic, ty vypadají dobře, akorát jsou posunuté ...

výsledky viz http://otm.hajnet.cz/

snažil jsem se postupovat co nejpřesněji podle

http://geoinformatics.fsv.cvut.cz/gwiki/Custom_OpenStreetMap_Rendering_-
_OpenTrackMap_Experience

výřez SRTM dat pro ČR jsem získal od Pavla Zbytovského (kdyžtak doplň, nevím,
jestli můžu dát link do konference, aby ti stahovači nepřetížili server :-))

- nicméně první problém se projevuje i s jinýmy SRTM daty, pro která se mi
ovšem nepodařilo dokončit import do databáze

má někdo nějaký nápad, kde by mohl být zakopán pes, na co se zaměřit při
ladění?

K.