[Talk-cz] Narodni párky; Licence k CZ geodatum; Licence ODbL;

Jachym Cepicky jachym na bnhelp.cz
Středa Prosinec 16 08:14:38 UTC 2009

On Sun, Dec 13, 2009 at 12:51:44AM +0100, hanoj wrote:
> Ahoj,
> 1) napsal jsem kratkou zminku na wiki [1], z ceho lze cerpat vymezeni
> narodnich parku, pripadne CHKO. Zda se ze Petr D. s tim uz pred casem
> zacal.

brát to přímo z vyhlášek je dost maso, mrkněte na

http://geoportal.bnhelp.cz/catalogue/?anytext=chr%C3%A1n%C4%9Bn%C3%A1%20%C3%BAzem%C3%AD

jsou tam shapefily, nebo přímo wms, viz

http://geoportal.bnhelp.cz/map/?ows=http%3A//geoportal.cenia.cz/wmsconnector/com.esri.wms.Esrimap/ceu_zchu%3FSERVICE%3DWMS%26REQUEST%3DGetCapabilities

jachym