[Talk-cz] Tagovani turistickych stezek

Jiri Klement jiri.klement na gmail.com
Pondělí Únor 9 18:48:29 UTC 2009

>přidal bych návrh výčtu typů, resp. všech vlastností; bylo by možné mít pro
>stejnou trasu různé typy? (např. běžecké tratě vedené po "letním" pásovém
>značení)

Pokud nekolik typu trasy vede po stejne ceste, tak se kazdy oznaci
zvlast. Budou ale moc sdilet cesty/segmenty

> rozdělení na segmenty bych nebral jako možnost, ale jako základní věc -
>budiž jeden segment mezi každými dvěma sousedícími rozcestníky

To je asi idealni zpusob, ale nevynucoval bych ho. Napriklad kvuli
predchozimu bodu.

* vzdálenost a čas bych nebral jako vlastnost rozcestníku ale jako vlastnost
segmentu (nicméně ponechal bych možnost zapsat navíc co je na tom rozcestníku
reálně napsané(1), a třeba i včetně azimutu šipek)

Vzdalenost na rozcestniku byla myslena jako docasna hodnota, dokud se
nezmapuje segment. Zapomel jsem to tam napsat...

Casy - vubec jsem si neuvedomil, jak komplikovane to je. Urcite cas
patri do rozcestniku, nikoliv na samotny segment. Pokud budeme casy
merit samy, tak to asi opravdu nebude mit vypovidajici hodnotu, takze
tam dopisu doporuceni casy pouzivat pouze, kdyz jsou uvedene na
rozcestniku.

Co rikate na rozsireni Guidepost, myslite ze to muze usnadnit
mapovani? Me uz by se nejaky system na znaceni co uz je zmapovano a co
ne docela hodil.