[Talk-cz] Tagovani turistickych stezek

Tomáš Tichý t.tichy na post.cz
Pondělí Únor 9 21:20:56 UTC 2009

> Co rikate na rozsireni Guidepost, myslite ze to muze usnadnit
> mapovani? Me uz by se nejaky system na znaceni co uz je zmapovano a co
> ne docela hodil.

Docela pěkně vymyšleno, jen ten popis jsem napoprvné nepochopil.
Rozhodně bych byl pro to označit relace tagem type, tu první jako
type=guidepost a tu druhou jako type=guidepost_destination.  A
explicitně tam napsat, že člen s rolí destination v guidepost relaci
je typu guidepost_destination a člen s rolí destination v
guidepost_destination relaci je typu guidepost.
Trochu matoucí je, že relace v roli destination bude mít jednou typ
guidepost a podruhé typ guidepost_destination, ale nějak mě pro tu
"rekurzi" nenapadají lepší názvy.
Koukám že když se to popíše polopaticky, tak je to ještě zamotanější
:-) Doufám, že na to někdo udělá intuitivní editor :-)

Jo a relace guidepost_destination by měla mít možnost mít kromě tagu
distance ještě tag time.

=TT=