[Talk-cz] natural=water vs landuse=reservoir

Michal Grézl michal.grezl na gmail.com
Pondělí Únor 16 06:58:51 UTC 2009

2009/2/15 Petr Dlouhý <petr.dlouhy na email.cz>:
> On Sun, 15 Feb 2009 21:25:46 +0100, Karel Volný <kavol na seznam.cz> wrote:
>
> Alespoň u mě byl důvod ten, že jsem o tom nepřemýšlel, a prostě to dělal
> tak jako to bylo jinde. Jestli to někdo plošně opraví, tak věřím, že to
> pak bude dělat správně většina ostatních.

da se zjistit odnekud zda je nadrz umela nebo ne? tady v okoli je
nekolik rybniku, ale jinak jsou nadrze prirodni.Osobne bych to neresil
vubec, tohle uz mi pripada prilis prehnane, u lesu sme se zbavili typu
lesa ale vodu resit budem?
Taky by me zajimalo jestli rybnik co zpusobil bobr je reservoir nebo ne;)

--
Michal Grézl
http://walley.org