[Talk-cz] natural=water vs landuse=reservoir

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Neděle Únor 15 20:32:55 UTC 2009

On Sun, 15 Feb 2009 21:25:46 +0100, Karel Volný <kavol na seznam.cz> wrote:

Alespoň u mě byl důvod ten, že jsem o tom nepřemýšlel, a prostě to dělal
tak jako to bylo jinde. Jestli to někdo plošně opraví, tak věřím, že to
pak bude dělat správně většina ostatních.