[Talk-cz] licence heis.vuv.cz vs. dibavod

Marek Musil wopixe na volny.cz
Pátek Únor 20 12:37:46 UTC 2009

Tak k tomu bych se mel asi hlasit ja - zkousel jsem import na malem
ctverci ze shp s tim ze to zrejme budu pak muset maznout (zrovna se
resilo jestli ty data jsou volny nebo ne). Vzhledem k ne zrovna zazracne
presnosti dat to s uhulem nejak extra nesedi, nicmene aspon zhruba to
odpovida - protinani a dalsi veci bylo treba stejne pak udelat rucne coz
se stalo :)
No a vzhledem k problemum s nevyjasnenou licenci samozrejme pristupuju k
tomu ze to smazu - neni toho moc :)

Mara